Moderator Control Panel ]

ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..

tips , how to , απορίες
Site Admin
User avatar
Posts: 1745
Joined: Sat Sep 24, 2011 11:14 am

ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..

Postby Wolf-racing » Tue Jun 19, 2012 8:11 pm

κανω αυτο το θεμα σαν οδηγο προς νεους αλλα και ψαγμενους που εχουν παρει λαθος δρομο σχετικα με το τι ειναι αναρτηση και πως λειτουργει πανω σε μια μοτοσυκλετα,,

καποια γενικα tips για να καταλαβουμε καποια σημαντικα πραγματα,,
ιδεες που εχω αποκομισει απο την επαφη μου με τους ξενους,και θα καολουθησουν και αλλα,,

ακουω πολλες φορες παιδια που με επισκεπτονται να ''ψυριζουν'' την καμηλα ενω στην ουσια τα πραγματα ειναι πολυ πιο απλα,,τουλαχιστον για το επιπεδο της ελλαδας,,,
δεν θιγω κανενα απλα πολλες φορες αντιλαμβανομαι παιδια να σκοτιζονται ανουσια..

υπαρχουν καποιοι κανονες που ειναι απαραβατοι..οπως..
οι μοτοσυκλετες παραγονται με ενα συγκεκριμενο balance,,εννοω την ισοροπια μπρος πισω..
οταν εμεις επεμβαινουμε σε αυτο αλλαζουμε ολα τα χαρακτηριστικα διοτι αυτο εχει πολλαπλασιο αντικτυπο στις αναρτησεις!
το κανουμε ομως σε συναρτηση με αλλα,,(μεταβολη μοχλικου,σετ γραναζιων,πλακες κτλ)
ΟΛΕΣ οι αναρτησεις εχουν ελατωματα,,αλλα πολλα αλλες λιγα..η OHLINS για παραδειγμα το 55% της παραγωγης της σε μποτες(το εξωτερικο περιβλημα ενος πηρουνιου) το ανακλυκλωνει κατευθειαν διοτι βγαινει απο την παραγωγη εκτος προδιαγραφων..που αυτη τη στιγμη ειναι και εχει σαν εταιρια τα πιο υψηλα στανταρ.
παραυτα εχουν και αλλου ελατωματα,,εκει κυριως εγκειτε η εργασια ενος καλου revalving..περαν βεβαια της βελτιωσης.
Μην ξοδευετε τα λεφτα σας σε high tech αναρτησεις,,ΙΔΙΩΣ για το αθλημα του enduro..
ενα καλο και συντηριμενο συνολο αναρτησεων ειναι περαν του δεοντος υπεραρκετο!
ξοδεψτε τα χρηματα σε βενζινες και λαστιχα ,,εκει ειναι η βελτιωση,,
απλα φροντιστε ολα τα εξαρτηματα της μοτο σας να ειναι συντηρημενα 100%.
ολες μα ολες οι αναρτησεις ΜΧ ειναι απο την φυση τους στο υψηλοτερο επιπεδο απο κατασκευη και υλικα,,απλα θελουν λογω παραγωγης ενα upgrade να εξαλειφθουν τυχον ελατωματα και κατα δευτερον να ερθουν στα μετρα μας!
μετα ολα ειναι απλα προπονηση..υπαρχουν βεβαια και αναρτησεις που ειναι μετριες(sachs πχ,,καποια μοντελα)εκει η βελτιωση ειναι μικρη διοτι πασχουν λιγο σε ποιοτητα αλλα ευτηχως τις συνανταμε μονο σε εντουρο μοτοσυκλετες που οι απαιτησεις ειναι πιο λιγες..
πολλες φορες μου λενε πελατες και φιλοι το στατικο σαγ τοσο ,το δυναμικο τοσο κτλ,,
φτιαξτε το στατικο ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΜΟΤΟ!αυτο ειναι το σημαντικο..απο τη στιγμη που εχεται τα σωστα ελατηρια ο καθρεφτης της ισοροπημενης μοτο ειναι το στατικο!
μην φοβαστε να βαλετε σκληρα ελατηρια,δεν εχει να κανει με το ποσο γρηγορα πατε,τοσο οσο με το ποσο ''ενεργα'' δουλευουν οι αναρτησεις γιατι τα ελατηρια τις κρατανε ''τεντωμενες''...

thats all for now..


ΟΤΙ ΑΠΟΡΙΕΣ-ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΕΧΕΤΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΤΙΣ ΑΚΟΥΣΩ

Site Admin
User avatar
Posts: 1745
Joined: Sat Sep 24, 2011 11:14 am

Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..

Postby Wolf-racing » Wed Jun 27, 2012 9:55 am

ΣΤΑΘΜΗ ΛΑΔΙΟΥ-ΙΞΩΔΕΣ

τα λαδια πλεον τεινουν να εχουν μικρες διακυμανσεις στα ιξωδες τους και οι κατασκευαστες ολο και κλεινουν στα ιδια πανω κατω ,δεδομενου οτι η ουσια(αναλογικα παντα) δεν ειναι στο ιξωδες αλλα στο σεταρισμα,,(δεν ισχειει αυτο στα τυπικα πηρουνια-συμβατικα που παιζουνε κλασικα απο 5-25W)αναφερομαι στις racing-semi racing καταστασεις.

Αυτο που παιζει σημαντικο ρολο ειναι η σταθμη,,ακομα και 10mm διαφορα στις προδιαγραφες ειναι αισθητη..απλα καποιοι ανθρωποι λιγοτερο εμπειροι δθσκολευονται να το κατανοησουν..
δεν ειναι μονο η διαφορα του bottoming,,αλλα και η διαδρομη απο καποιο σημειο μεχρι το bottoming ..,
με απλα Ελληνικα το πηρουνι που εχει πολυ λαδι εχει την αισθηση ''σφιχτου πηρουνιου'' και μετα την μεση της διαδρομης τεινει να διωξει το τροχο αποτομα και ατσαλα.

Site Admin
User avatar
Posts: 1745
Joined: Sat Sep 24, 2011 11:14 am

Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..

Postby Wolf-racing » Thu Jun 28, 2012 8:49 am

ΣΩΣΤΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΠΗΡΟΥΝΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΑΦΗΝΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΤΟΥ 10mm ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΕΡΜΑ.

Site Admin
User avatar
Posts: 1745
Joined: Sat Sep 24, 2011 11:14 am

Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..

Postby Wolf-racing » Wed Aug 29, 2012 6:58 pm

το revalving δυστηχως ειναι απαραιτητο σχεδον σε καθε αναρτηση παραγωγης πλεον και σε πολλες περιπτωσεις και σε aftermarket..

δεν ειναι μονο το θεμα του να κανει στις δικες μας απαιτησεις,,υπαρχει παρεξηγηση εδω..
ειναι και να διωρθωθουν τυχον ελατωματα και ατελειες,,κατι σαν το blueprint ενος κινητηρα,,μονο που εδω επειδη η αναρηση δεν ειναι τοσο πολυσυνθετο εξαρτημα οπως ενας κινητηρας καθε λεπτομερια κανει μεγαλη διαφορα στην αισθηση..!!!!

ενα πληρες και σωστο service-upgrade σε μια αναρτηση μπωρει να χρειαστει και 4 ωρες..μπρος πισω..ειναι αναλογα τη ζηταει η προς επισκευη αναρτηση,τη απαιτει,αλλα προπαντως ποιες ειναι οι οικονομικες δυνατοτητες του πελατη!

δεν ειναι κατι που εχει μεινεκτηματα,(απανταω σε καποιο φιλο που ρωτησε σε αλλο θρεντ)δεν εχει καμια επιπτωση,ειναι ισα ισα το απολυτο ''σουλουπωμα'' μιας αναρτησης..

Μην κοιτατε βιντεο που δειχνουν τις βασικες δουλειες..ειναι οραια και σωστα να περνεται μια εικονα πως γινετε κτλ,
δεν ειναι ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΜΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΑΥΤΟ!
ειναι απλα ενα δειγμα δουλειας προς διαφημιση..
οι πραγματικες εργασιες που γινονται για να απολαμβανετε αυτο το αποτελεσμα δεν ειναι για τα ματια του κοσμου απο ενα σοβαρο μαγαζι..

Site Admin
User avatar
Posts: 1745
Joined: Sat Sep 24, 2011 11:14 am

Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..

Postby Wolf-racing » Wed Aug 29, 2012 6:59 pm

απευθυνομαι σε κορυφαιο επιπεδο που υπερκαλυπτει τους αρχαριους..
οχι το αντιθετο.
και ενας αρχαριος οντως μπωρει να βολευτει με ενα μαμα συνολο,ενας pro οχι..απλα ενα μαμα συνολο δεν καλυπτει.

και για να μην θιγονται οι νεοι-αργοι να πω οτι και αυτοι ακομα θα καταλαβουν το + σε ενα upgrade!

το να φερουμε τις αναρτησεις μας στα μετρα μας ειναι MUST.Καμια αναρτηση δεν λεει επανω της το ονομα μας..

Site Admin
User avatar
Posts: 1745
Joined: Sat Sep 24, 2011 11:14 am

Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..

Postby Wolf-racing » Wed Aug 29, 2012 6:59 pm

ενα ακομα θεμα που επιβαρυνει-ελαφρωνει τις αναρτησεις ειναι το στησιμο μας..

αλλαγες στο τιμονι μπρος πισω και πιο ψηλα χαμηλα κανει θεαματικα πραγματα,

ειδικα στο εντουρο πρωσπαθειτε να βαζετε τις μπουκαλες ''προσωπο'' με την πλακα,,προσδιδει πολυ καλη σταθεροτητα.

επισης η θεση μας ειναι σημαντικη που στην περιπτωση του εντουρο καθοριζεται κυριως απο τη θεση του τιμονιου..παιξτε,βρειτε κανα 2 τιμονια καμια τιμονοπλακα που σας δινει δυνατοτητα να πατε πιο μπροστα..
θα δειτε οτι αν πατε μπροστα και φορτισετε τον τροχο η αναρτηση θα δουλεψει με πιο μεγαλη σαφηνεια και βεβαια θα εχετε την ανεση να κοντρολαρετε πιο καλα το πισω γιατι μην ξεχνατε οτι πισω δεν θελουμε φορτιο,εχει μεγαλο '''εργο'' η πισω αναρτηση κυριως λογο της μεταδοσης που καθε φορα που ανοιγουμε το γκαζι της κανουμε τη ζωη ''πατινι''..!

User avatar
Posts: 30
Joined: Fri Dec 30, 2011 4:46 pm

Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..

Postby Termi888 » Tue Sep 11, 2012 2:31 pm

Wolf-racing wrote:το revalving δυστηχως ειναι απαραιτητο σχεδον σε καθε αναρτηση παραγωγης πλεον και σε πολλες περιπτωσεις και σε aftermarket..




:naughty:

Site Admin
User avatar
Posts: 1745
Joined: Sat Sep 24, 2011 11:14 am

Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..

Postby Wolf-racing » Tue Sep 11, 2012 5:17 pm

Termi888 wrote:
Wolf-racing wrote:το revalving δυστηχως ειναι απαραιτητο σχεδον σε καθε αναρτηση παραγωγης πλεον και σε πολλες περιπτωσεις και σε aftermarket..




:naughty:

θες να τεκμηριωσης αυτη την αποψη σου? ,εκτος αν απλα εσυ αυτο πιστευεις οποτε οκ,,γνωμη σου,,οχι ομως συμβουλη για το κοσμο..

Site Admin
User avatar
Posts: 1745
Joined: Sat Sep 24, 2011 11:14 am

Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..

Postby Wolf-racing » Sun Nov 04, 2012 2:23 pm

3 κανονες

ΙΣΟΡΟΠΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ..μην φευγεται απο τα STD κατεβασματα πηρουνιου στις πλακες υπερβολικα,αλλαγες στα μοχλικα κοντιμα αναρτησης πισω κτλ(εξαιρουνται εδω τα SM.

ΕΛΑΤΗΡΙΑ χρησιμοποιειται παντα τα σωστα ελατηρια!εξαιρετικα σημαντικο, ειναι το ετερον ημιση του απο πανω κανονα

SETTING το γνωστο σε ολους πλεον ''revalving''..δεν ειναι σωστος αυτος ο χαρακτιρισμος αλλα καταλαβενεται τι ενοοουμε

η σειρα και η βαρυτητα αυτων των κανονων δεν αλλαζει!

Site Admin
User avatar
Posts: 1745
Joined: Sat Sep 24, 2011 11:14 am

Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..

Postby Wolf-racing » Tue Dec 11, 2012 9:10 pm

οταν λεμε οτι πρεπει να μπουνε καινουρια ελατηρια πιο σκληρα δεν σημαινει οτι η μοτοσυκλετα θα σκληρηνει και θα ειναι πιο δυσκολη στο χειρισμο της,,αντιθετος..
σε πολλες περιπτωσεις αυτο επιδρα εντελως αντιθετα,,την κανει πιο ''μαλακη'' πιο ευχρηστη καθοτι στεκεται στο σωστο υψος και ετσι εκμεταλευομαστε ολη την διαδρομη χωρις να δουλευει ''τερματισμενη'' η λιγο πριν το τελος..αυτο γιατι πολυς κοσμος φοβατε να βαλει το πιο σημαντικο πραγμα στην αναρτηση του..
τα ελατηρια!

Site Admin
User avatar
Posts: 1745
Joined: Sat Sep 24, 2011 11:14 am

Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..

Postby Wolf-racing » Mon Jan 14, 2013 4:44 pm

πρεπει να καταλαβενουμε καποια πραγματα οσο αναφορα τα ελατηρια και τη εχει προβλεψει ο κατασκευαστης..

οταν λοιπον εχουμε ενα YZ125 YAMAHA αυτο το μοτο εχει προβλεφθει να εχει αναβατη 65 κιλα ..ενας πιστσιρικας δλδ..με εξοπλισμο κομπλε..

οταν λοιπον εμεις ειμαστε στα 80 κιλα+8-12 κιλα εξοπλισμο καταλαβενουμαι ολοι οτι η διαφορα των 25 κιλων ειναι τεραστια,και η λογικη ''δεν πειραζει κανουν σε μενα γιατι δεν παω γρηγορα'' ειναι εσφαλμενη.η μοτοσυκλετα εχει χασει την ισοροπια της απλα και μονο επειδη την εχουμε φορτιση με το καλημερα 20 κιλα παραπανω..

μην περιμενετε λοιπον να πατε γρηγορα για να δειτε οτι τα ελατηρια ειναι λαθος..στηστε κατευθειαν την μοτο σωστα.

Site Admin
User avatar
Posts: 1745
Joined: Sat Sep 24, 2011 11:14 am

Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..

Postby Wolf-racing » Sun Jan 27, 2013 2:14 pm

τα προοδευτικα ελατηρια κατασκευαζονται απο καποιες εταιριες με κυριο προορισμο την ανεση και τιποτα αλλο..ειναι φιλοσοφια καποιον,δεν ειναι λαθος απλα ο στοχος ειναι κυριως η ΑΝΕΣΗ.
Ανεση δεν εχουμε οταν κανουμε αγωνες η τρακ ντει οποτε δεν ειναι κατι που μας ενδιαφερει.
σε καμια αγωνιστικη εφαρμογη δεν υπαρχουν τετοια ελατηρια.
καθοτι η μεταβολη της σκληροτητας οσο συμπιεζεται η αναρτηση δεν ειναι ελενχομενη απο εμας και δεν μπορουμε να εχουμε σαφη εικονα των αποσβεσεων μας(συμπιεση και επαναφορα).το ελατηριο επηρεαζει μεσοσταθμικα αυτες τις παραμετρους και αυτο δεν ειναι ευδιαγνωστο.
στην αγωνιστικη χρηση θελουμε καθε λειτουργια της αναρτησης να ειναι ανεξαρτητα ελενχομενη ετσι ωστε να εχουμε σαφη εικονα του τι κανει τι..

επισης οι κατασκευαστες ελατηριων (OHLINS,WP,HYPERPRO κτλ)δινουν συνηθως ενα σετ ελατηρια 15% πιο σκληρα,θελοντας να καλυψουν μια αγορα τεραστια προτεινουν κατι μετριο,οχι σε ποιοτητα αλλα σε + επιδραση..οποτε το μετριαζουν στο 15%..γιαυτο και στο παρελθον οταν αγοραζες WP ελατηρια η διαφορα ηταν μικρη και πολλοι πελατες μεναν δυσαρεστημενοι..ευτηχως η WP τελιωσε=τελιωνει..
αυτο σε πολλες περιπτωσεις ειναι λαθος και εκει ειναι που μπαινει στο παιχνιδι ενας ΒΕΛΤΙΩΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ..
συγκεκριμενη σταθμη
συγκεκριμενα KG ελατηρια
συγκεκριμενο ιξωδες λιπαντικου

ολα αυτα κανουν το πακετο ''ελατηρια λαδια'' να εχει ουσια και να μην ειναι μια βελτιωση ρουτινας..

κανενας κατασκευαστης ελατηριων δεν θα ασχοληθει με τετοια στοιχεια ατομικα με καποιον απο εσας..μονο ενας βελτιωτης..
αυτο καθιστα και τον οπιοδηποτε επισημο αντιπροσωπο ανικανο επισης να προσφερει το κατι παραπανω σε αυτο το τομεα...

Site Admin
User avatar
Posts: 1745
Joined: Sat Sep 24, 2011 11:14 am

Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..

Postby Wolf-racing » Fri Feb 15, 2013 10:46 pm

ΣΩΣΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η FACTORY ΟΥΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ.
ΣΩΣΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕΤΑΡΙΣΜΕΝΗ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΑΠΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΑΡΤΙΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ, ΑΛΛΑ ΕΠΙΣΗΣ ΞΕΡΕΙ ''ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ''....

αυτο φυσικα προυποθετει και αρτια αγωνιστικη εμπερια οταν μιλαμε για racing εφαρμογες..

Site Admin
User avatar
Posts: 1745
Joined: Sat Sep 24, 2011 11:14 am

Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..

Postby Wolf-racing » Thu Apr 04, 2013 9:36 pm

οι τσιμουχες δεν μπαινουν στα πηρουνια για να κρατανε μια ζωη..
επειδη αρκετος κοσμος παραπονιεται για το ποσο συντομα ''σκασανε'' κτλ να επισημανουμε καποια TIPS..

ακομα και τις καλυτερες τσιμουχες να βαλεται ειναι απολυτος φυσικο να σκασουν και την επομενη μερα καθοτι ενα πολυ απλο πραγμα που μπωρει να συμβει στο αθλημα του εντουρο ειναι να πεσουμε σε μια λιμνη με νερο(και πιθανοτατα πολυ βρωμικο)η υδραυλικη πιεση που ασκειτε εκεινη τη στιγμη και λογω της ταχυτητας εισοδου προς τις τσιμουχες τις αχρηστευει.
Φανταστειτε οτι με την υδραυλικη πιεση στραβωνει μια μπιελα...

εαν ειναι επισκευασμενη μια αναρτηση με ολες τις ανοχες μεσα στις προδιαγραφες απλα το παραπανω ''παθημα'' ειναι πιο δυσκολο να συμβει..
οχι ομως απιθανο η παραλογο..

παραλογο ειναι να λεμε ''τις αλλαξα πριν 10 μερες-δυο μηνες κτλ..
:handgestures-thumbup:

Posts: 20
Joined: Wed Oct 02, 2013 9:37 pm
Location: ΝΙΚΑΙΑ

Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..

Postby TTRakias » Mon Oct 21, 2013 8:54 pm

σωστα τα λες wolf!! :handgestures-thumbup: θελω να βρω χρονο και χρημα και οτι ειναι λαθος να το διωρθοσουμε!!
Μια παντα χιλιάδες αναμνήσεις... Μια στροφή χιλιάδες συγκινήσεις...Μια σουζα χιλιάδες ευρώ κλήσεις...

Site Admin
User avatar
Posts: 1745
Joined: Sat Sep 24, 2011 11:14 am

Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..

Postby Wolf-racing » Tue Oct 29, 2013 1:11 pm

Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΝΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ CARTRIDGE ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ SETTING ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΙΖΕΤΑΙ, ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗΣ ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ.


Image

Image

Site Admin
User avatar
Posts: 1745
Joined: Sat Sep 24, 2011 11:14 am

Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..

Postby Wolf-racing » Wed Apr 16, 2014 11:59 am

3 πραγματα ειναι σημαντικα σε μια αναρτηση,,και πανε αυστηρα με την παρακατω σειρα..

ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ (η θεση πανω στη μοτο του πηρουνιου+προφορτισεις+θεση πισω αμορτισερ οταν εχουμε δυνατοτητα ρυθμισης υψους)
ΕΛΑΤΗΡΙΟ (προφορτιση)
ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ (κλικ)

το πιο σημαντικο εξαρτημα σε μια αναρτηση ειναι το ελατηριο και ο ελενχος του ,πρωτα με την προφορτιση και μετα με τα κλικ.

Site Admin
User avatar
Posts: 1745
Joined: Sat Sep 24, 2011 11:14 am

Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..

Postby Wolf-racing » Sat Apr 19, 2014 7:08 pm

Ενα μείζον θέμα στην επισκευή των αναρτήσεων είναι η σωστή συντήρηση.Ο σκοπός μιας ανάρτησης είναι να δουλεύει σωστά και με σταθερή απόδοση σε βάθος χρόνου δίνοντας μας ΠΑΝΤΑ τα ίδια στοιχεία-πληροφόρηση.
Δίνουμε βάση στο ποιος μας επισκευάζει την ανάρτηση και κατά πόσο χρησιμοποιεί γνήσια υλικά.
Η διαφορα στην ποιότητα και απόδοση είναι εμφανης

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Site Admin
User avatar
Posts: 1745
Joined: Sat Sep 24, 2011 11:14 am

Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..

Postby Wolf-racing » Sun Sep 07, 2014 8:20 am

ρωτηστε πριν πατε σε ενα καταστημα επισκευης αναρτησεων τη υλικα θα χρησιμοποιηθουν..

απο την τσιμουχα μεχρι και το λαδι.

Εχει παρατηρηθει τα τελευταια χρονια να μην γινονται καν δουλειες για τις οποιες πληρωνετε,με αποτελεσμα τις ευλογες παρεξηγησεις και την επεκταση της
κακης φημολογιας.Τα κοστη πλεον στη Ελλαδα ειναι πανομοιτυπα και ειναι κριμα να πετατε τα χρηματα σας χωρις να ρωτατε πρωτα!

Να επαναλαβουμε εδω οτι setting μπωρει να κανει ενα καταστημα οταν εχει
Α)πρωσοπικη αγωνιστικη εμπειρια ετων σε ΕΝΑ συγκεκριμενο μοτο,(δυναμομετρα και απειρες δοκιμες κτλ)και σε κατα προσεγγιση σε οποιο αλλο με αλλες αναρτησεις που δεν ειναι οτι καλυτερο
Β)ετοιμα setting απο καποιο οικο του εξωτερικου
που με την αγωνιστικη του εμπειρια ''φερνει'' ακομα καλυτερα στα μετρα του Ελληνα αναβατη.

να πουμε επισης οτι στην Ελλαδα το 95% των αναβατων ανεξαρτητου αθληματος ειναι χομπιστες.Δυστηχως αυτη ειναι η αληθεια δεν εχουμε ακομα την παιδεια που μας αρμοζει
σαν λαος,που υποτιθετε αγαπαμε την μοτοσυκλετα.Αυτο σε καμια περιτωση δεν αναιρει την βελτιωση και την απαιτηση για καλυτερες παροχες και επιδοσεις,αλλα δινει ενα στιγμα
να ειμαστε ρεαλιστες.Εξου και καποιες φορες μια αναρτηση παγκοσμιου δεν μας κανει..ερχετε ομως με λιγη δουλεια και γνωση απο γνωστες τεχνιτες.
:handgestures-thumbup:

User avatar
Posts: 1
Joined: Wed Nov 05, 2014 11:39 am
Location: Sparta

Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..

Postby k_xatz » Wed Nov 05, 2014 12:44 pm

Κατατοπιστικότατος, σε ευχαριστουμε! :)

Next

Return to Supermoto Tech Stuff

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest