Moderator Control Panel ]

Klx300 , προβλημα με το ρελαντι

tips , how to , απορίες
Posts: 5
Joined: Thu Oct 27, 2011 9:44 am

Klx300 , προβλημα με το ρελαντι

Postby okourkoulos » Tue Jul 17, 2012 4:06 pm

babisM wrote:μολις κλεισω το γκαζι πεφτουν οι στροφες αλλα μου κραταει ψιλα το ρελαντι αμα του παιξω μια ξερογκαζα στρωνει τις περισοτερες φορες.
η γνωμη μου ειναι οτι ειναι απ το fcr αλλα τι ακριβως να κοιταξω? τα σκασιματα που ειχα παντος με το νεο ζιγκλερωμα που εχω δεν τα κανει τωρα εκτος απο πολυ μικρα σε καμια κατεβασα η καμια αποτομη κατηφορα με κλειστο γκαζι που πιστευω ειναι φυσιολογικα.η εξατμιση μου εχανε λιγο απο την αρχη του λαιμου κ την εφτιαξα οποτε δεν παιζει να ναι απο κει. τα κολαρα της εισαγωγης τα χω τσεκαρει.το δοκιμασα κ χωρις τη φισα του tps το ιδιο παλι.

πειτε καμια ιδεα γτ με εχει τρελανει τωρα μια βδομαδα :angry-fire:

Έχω το ίδιο πρόβλημα με το KLX (300), μόνο που το κάνει μόνο όταν είναι αρκετά ή/και πολύ ζεστό!
Έχει μεγαλύτερο ζιγκλερ και αύξησα το μείγμα, αλλά πάλι τα ίδια.
Όταν είναι κρύο κρατάει στις 1400 - 1500. Όταν ζεστό και το "παίξω" πριν σταματήσω (για να μη σβήσει) κρατάει στις 1100 - 1200

Site Admin
User avatar
Posts: 1748
Joined: Sat Sep 24, 2011 11:14 am

Re: προβλημα με το ρελαντι

Postby Wolf-racing » Tue Jul 17, 2012 8:46 pm

okourkoulos wrote:Έχω το ίδιο πρόβλημα με το KLX (300), μόνο που το κάνει μόνο όταν είναι αρκετά ή/και πολύ ζεστό!
Έχει μεγαλύτερο ζιγκλερ και αύξησα το μείγμα, αλλά πάλι τα ίδια.
Όταν είναι κρύο κρατάει στις 1400 - 1500. Όταν ζεστό και το "παίξω" πριν σταματήσω (για να μη σβήσει) κρατάει στις 1100 - 1200

φορας τελειως διαφορετικο καρμπυρατερ,,
ειναι αλλου το προβλημα σου παλι στο καρμπ βεβαια αλλα σε αλλο σημειο,,

Posts: 5
Joined: Thu Oct 27, 2011 9:44 am

Re: Klx300 , προβλημα με το ρελαντι

Postby okourkoulos » Wed Jul 18, 2012 10:07 am

Σημειωτέον, το έχω κάνει 300άρι, δεν έιναι απ'τη μάνα του!
Το καρμπ είναι απ'το 250 δεκαετίας.
Να το αλλάξω λες Γιώργο?

Site Admin
User avatar
Posts: 1748
Joined: Sat Sep 24, 2011 11:14 am

Re: Klx300 , προβλημα με το ρελαντι

Postby Wolf-racing » Thu Jul 19, 2012 10:11 pm

οχι απλα να βρεις το προβλημα,,δεν εχει θεμα που ειναι υπερκυβισμενο,,

Posts: 5
Joined: Thu Oct 27, 2011 9:44 am

Re: Klx300 , προβλημα με το ρελαντι

Postby okourkoulos » Fri Jul 20, 2012 10:35 am

Υπάρχει περίπτωση να είναι σφιχτές οι βαλβίδες?
Τώρα που δρόσισε ο καιρός δε σβήνει, τουλάχιστον όχι εύκολα.
Πριν 100χλμ υποτίθεται ότι τελείωσε το στρώσιμο, όπου πριν είχε γίνει στη πλήρη επισκευή και ρύθμισμα βαλβίδων.

User avatar
Posts: 6
Joined: Thu Mar 07, 2013 3:42 pm

Re: Klx300 , προβλημα με το ρελαντι

Postby eulogitos » Thu Mar 07, 2013 3:51 pm

καλησπερα.και γω παιδες το ιδιο προβλημα εχω.οι βαλβιδες ειναι οκ ρυθμισμενες.

αυτο που εχω παρατηρησει ειναι οτι οταν κατεβαζω το ρελαντι στις 1200-1500 ,περαν του οτι δεν κραταει και αγκομαχαει,δεν κραταει στροφες και στα ανοιγματα που του κανα με νεκρα για να το τεσταρω κατεβαζε μια χαρα.αν κραταγε κ ρελαντι τοτε ολα οκ.

αν σηκωσω τωρα το ρελαντι λιγο κοντα στις 2000,εκει θα κρατησει κομπλε αλλα αφου ζεσταθει,θ'αρχισει να κραταει στροφες και να θελω αποτομο ανοιγοκλεισιμο του γκαζιου για να πεσουν (για λιγο) και μετα ξανανεβαζει.

μια θεωρια ειναι οτι μπορει να φταινε τα πηνια.εμενα το μηχανακι ειναι DR350 αεροελαιοψυκτο οποτε γενικα εχει ευαισθητα πηνια λογο των θερμοκρασιων.

αλλα κατι μου λεει οτι θελει ενα rebuild kit ,σαν κατι να μην δουλευει σωστα στον κυκλο του ρελαντι ετσι ωστε να μην κραταει στις στροφες που πρεπει.

User avatar
Posts: 268
Joined: Sun Sep 25, 2011 9:41 am

Re: Klx300 , προβλημα με το ρελαντι

Postby Oki » Thu Mar 07, 2013 8:02 pm

Γενικώς, άμα αργούν να πέσουν οι στροφές είναι πολύ φτωχό, άμα πέφτουν κάτω από το κανονικό ρελαντί και μετά ανεβάζει προς το ρελαντί είναι πολύ πλούσιο

Return to Supermoto Tech Stuff

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest