Moderator Control Panel ]

Drz400 & CCM404 tips & tricks!

User avatar
Posts: 500
Joined: Sat Sep 24, 2011 2:48 pm
Location: Athens , center-center...

Drz400 & CCM404 tips & tricks!

Postby Smias » Sat Oct 08, 2011 1:16 pm

Το θεμα θα μεινει κλειδωμενο για να μη μπερδευτουν τα πραγματα , για οποια απορια ανοιξετε θεμα στη σωστη κατηγορια :handgestures-thumbup:
Οποιες προτασεις κτλ καλοδεχουμενες !
* Ολα αυτα εχουν γραφτει αλλες εποχες, με την υπαρχουσα οικονομικη κατασταση εγω θα του εκανα τα βασικα για "πειραγμα" και θα εμπλεκα με υπερκυβισμους κτλ μονο αν ειχε καποιο προβλημα κι επρεπε να ανοιχθει.
Σμιας, Ιουλιος 2016




Εχεις 'S/'SM ?
Ξερω , θα ηθελες λιγη δυναμη ακομα...

Η πιο καλη "μοντα" για δυναμη ακουει στο μηχανικο καρμυρατερ fcr39mm + 3X3 mod στο φιλτροκουτι , σαν αυτο που φοραει το καλο 'Ε .

Ενα τελικο εξατμισης μονο θορυβο και μια απωλεια βαρους θα δωσει , δε θα δωσει τιποτα σε δυναμη .
Οποιος ισχυριστει οτι ενα τελικο μονο χωρις τιποτα αλλο δινει παντου κτλ. τοτε μαλλον ζει σ' ενα ομορφο παραμυθι...
Σιγουρα παντως απο το μαμα τελικο-εξατμιση καλυτερα .

Ενα συστημα απο λαιμο + 3Χ3+ρυθμισμα μαμα καρμπ.(Mikuni BSR36mm) μπορει να δωσει μεχρι και 3 αλογα με καλη ρυθμιση .
Οσο πιο ανοιχτο ειναι ενα συστημα εξατμισης τοσο το καλυτερο για την αποδωση , δυστυχος οσο πιο ανοιχτο = θορυβος...
Η καλυτερες εξατμισεις ( με δυναμομετρησεις οχι επειδη ετσι το 'πε καποιος ) ειναι με τη σειρα :
1) Yoshimura TRS/TRC 'η SSW/MRD racing. Ειναι οι πιο ανοιχτες απο το λαιμο . Α
2) MuzysAkrapovic / yoshi RS2/3
Oχι οτι οι αλλες ειναι για πεταμα αλλα οι παραπανω ειναι με λαιμους που ανοιγει η διατομη τους , ειδικα οι Yoshi TRS/TRC και η Ssw/MRD ειναι μερα με νυχτα σε σχεση με τις υπολοιπες , οι λαιμοι τους και τα ενδιαμεσα τους ειναι εμφανεστατα πιο ανοιχτα !
Μετα ακολουθουν οι υπολοιπες .


Το 3X3 mod ειναι ανοιγμα στο φιλτροκουτι μιας τρυπας στη θεση που υπαρχει το "snorkel"/"παπας"/"αναπνευστηρας" διαστασεων 3Χ3 ιντσων . Ομως οταν γινει αυτη η τρυπα πρεπει να γινει και ρυθμιση του καρμπυρατερ αλλιως θα τραβαει πολυ παραπανω αερα και με λιγα λογια ουτε καλα θα πηγαινει αλλα και ενδεχεται να κανει πολυ κακο στις βαλβιδες... Για αυτο λοιπον 3Χ3+ρυθμισμα του καρμπ. αλλιως ασ'το οπως ειναι .


Εχεις κανει κατι απο τα παραπανω αλλα θελεις κατι ακομα...?
Ενας εκκεντροφορος εισαγωγης ειναι οτι πρεπει ! Απο 'Ε αν βρεθει 'η αλλιως HotCam . Αλλαζοντας μονο τον εισαγωγης κερδιζεις χωρις να χασεις απο τις χαμηλες αν αλλαζες και τον εξαγωης .
Αν δεν σκεφτεσαι να βαλεις χερι στη συμπιεση ( 'S/"SM 11,3/1 -'E 12,2/1 ) 'η να κανεις υπερκυβισμο πηγαινε μονο για τον εισαγωγης και δε χασεις .



Υπερκυβισμοι .
Η πιο σιγουρη και απλη λυση για εξτρα δυναμη παντου ειναι ο υπερκυβισμος .
Το DRZ ερχεται με κυλινδρο αλλουμινιου ο οποιος εχει ηλεκτροχημικη σκληρινση αρα δεν επιδεχεται ρεκτιφιε αλλιως θα πρεπει να αποκατασταθει η επιστρωση .

Τα πιο αξιοπιστα κιτ υπερκυβισμου ειναι αυτα που εχουν διαμετρο κυλ/πιστονιου τα 94mm ( 90mm "μαμα" ) , ο κυβισμος παει στα 435cc με εμφανη δυναμη παντου και ιδιετερα στις χαμηλο-μεσαιες .

Τα 94mm ειναι το μαξ που αντεχει να ανοιχτει ο κυλινδρος και η αξιοπιστια να συνεχιζει να σου κανει παρεα !
Ανοιγει κι αλλο αλλα τοτε η αξιοπιστια τη κανει ζγα ζγα και ερχεται με μικρα βηματακια το δακρυ στις φλατζες , οχι ντε καλα αλλα εχουν αναφερθει μερικα 94.5mm με δακρυσμενες φλατζες..
Παιζουν λοιπον κιτ στα 94mm-435cc , 94,5mm-439cc , 95,5mm-453cc .
Υπαρχουν ακομα και καποια λιγα κιτ για 97mm αλλα εκει ειναι πυροτεχνημα... μακρια..



Υπαρχει =ι στροφαλομπιελα +4mm , σε αντιθεση με την (καταργημενη τωρα πια..) +5mm η +4mm μπαινει χωρις καμια τροποποιηση στο πιστονι και δε χρειαζεται το "πλακακι" για την αυξηση υψους του κυλινδρου . Κατεβαινει το μοτερ , ανοιγει στα δυο , μπαινει το καλο πραγμα μεσα του , κλεινει και ολα τ'αλλα μπαινουν οπως ηταν πριν !

Για τον υπερκυβισμο σε διαδρομη (stroker) + διαμετρο(big bore) :
Στροφαλομπιελα +4mm + κυλινδρος-πιστονι στα 94mm = 460κατι..! Εκει για να εχει δυναμη παντου χρειαζονται εκκεντροφοροι Web ', δουλευουν και οι αλλοι αλλα αν δε μπουν καποιοι απο τους δυο παραπανω θα εχει δυναμη στις χαμηλες + μεσαιες αλλα ψηλα θα "πνιγεται" .
Σε τετοιους υπερκυβισμους το πιο σοφο ειναι ν'αλλαχτουν οι βαλβιδες+τα ελατηρια με πιο ποιοτικα και ανθεκτικα .


Οσο για ηλεκτρονικη μη σε απασχολει , δεν θα δωσει τιποτα σε ενα μαμα/σχεδον μαμα μηχανακι . Ειναι ενα κερασακι στη τουρτα .
500 στροφες πανω χωρις καμια αλλη αλλαγη στο τροπο αποδωσης . Μια ηλεκτρονικη με λιγα λογια δεν θα κανει καποια διαφορά στον τροπο αποδοσης ή δε θα δωσει καποια εξτρα αλογα , αλλες ειναι οι μοντες για να ερθουν τα αλογα .


Βαλβιδες .
Οι βαλβιδες των DRZ400 εχουν ενα κακο , ειναι φτιαγμενες απο δυο κοματια συγκολημενα μεταξυ τους , καλο θα ηταν αν γινει καποια μοντα τυπου υπερκυβισμου σε μηχανακι με αρκετα χλμ 'η απλα για να 'χεις το κεφαλι σου ησυχο σιγουρα να αλλαχτουν με καποιες ενιαιες και καλυτερης ποιοτητας.
Καλη επιλογη ειναι οι Ferrea και οι RHC , και η Wiseco .




Επισης το drz400 εχει γινει "δότης" κινητηρα σε αρκετα μηχανακια και atv . Αυτα ειναι : Το Kawasaki klx400 , klx400SR=drz400S , klx400R= drz400E και CCM404 .
Το CCM404 εχει μοτερ ιδιο με το 'Ε απλα εχει ηλεκτρονικη απο /SM και εχει στα καρτερ

ATV: Τα Suzuki ltz400(z400) , Kawasaki kfx400 και Arctic Cat dvx400 εχουν το "ιδιο" μοτερ , εχουν ιδια-ολοϊδια : Κυλινδρο+πιστονι , φλατζες κεφαλης (top end gaskets) και στροφαλομπιελα . Δυστυχος εχουν τους ιδιους εκκεντροφορους με τα 'S/'SM...
Το κιβωτιο-καρτερ δεν ειναι ιδια με των drz400+klx400 .
Βασίλης
Ελικοπτερολογος-Πυρινικος Χημικος-παρακρατικος μπαχαλακιας

Site Admin
User avatar
Posts: 1748
Joined: Sat Sep 24, 2011 11:14 am

Re: Drz400 tips & tricks

Postby Wolf-racing » Wed Oct 19, 2011 10:47 pm

britanica της DRZολογιας..!

User avatar
Posts: 500
Joined: Sat Sep 24, 2011 2:48 pm
Location: Athens , center-center...

Re: Drz400 tips & tricks-Εκκ/ροι

Postby Smias » Fri Oct 21, 2011 11:18 am

Ολα τα διαγραματα των γνωστων εκκ/ρων που παιζουν για drz400 , klx400 , ccm404 , ltz400 , kfx400 , dvx400 .

Image

Mild θεωρουνται(και ειναι) εκτως απ'τους μαμα των 'S/"SM(ιδιοι και στα atv ltz400 , kfx400 , dvx400) αυτοι του 'Ε , Yoshimura , HotCams και ενα μοντελο των Web , ολοι οι αλλοι θελουν αλλα ελατηρια βαλβιδων και θα κανουν δουλεια σε αρκετα σκαλισμενα μοτερ .

Σε μοτερ μαμα - σχεδον μαμα οι hotCams , Yoshimura ειναι ικανοποιητικοι , εκτως απο τα μοτερ που εχουν εκκ/ρους 'Ε (drz400E + ccm404) που ειναι στα ιδια και δεν εχει νοημα η αλλαγη τους .


Εχοντας περασει πλεον ενα-ενα τα σταδια βελτιωσεων ενος drz400 , αν ειχα ενα drz400S/SM και επρεπε να διαλεξω αναμεσα σε υπερκυβισμο ή (mild) εκκ/ρους πρωτα εκανα τον υπερκυβισμο .




Πηγη εικονας drzforums.com .
Βασίλης
Ελικοπτερολογος-Πυρινικος Χημικος-παρακρατικος μπαχαλακιας

User avatar
Posts: 500
Joined: Sat Sep 24, 2011 2:48 pm
Location: Athens , center-center...

Re: Drz400 tips & tricks-Τοποθετηση case savers

Postby Smias » Fri Nov 11, 2011 9:48 pm

Τοποθετηση case savers


Μια πολυ καλη επενδυση που μπορει να γλιτωσει πολλα ακομα κι απο μια χαζοτουμπα με συνολικο κοστος... αστειο !
Τα case savers της CFC Off Road τα βρισκουμε στο eBay με κοστος $29.99 + $8.00 τα μεταφορικα .
Βγαζουν κι αλλες εταιριες αντιστοιχα προστατευτικα σε καρμπον , Αγγλικο eBay + search for : drz400 - ccm 404 case savers .
Εβαλα αυτα της CFC-Offroad , η τοποθετηση τους ηταν πανευκολη .


Τα υλικα που χρειαζονται ειναι :
Οινοπνευμα , φλατζοκολα/σιλικονη υψηλων θερμοκρασιων , χαρτι κουζινας , κανα λεπιδι και χαρτοtape .


Πρωτα καθαριζουμε καλα τα προστατευτικα απ'τη μεσα μερια για να φυγει το οποιο λαδι ή βρομια , οχι για εικαστικους λογους απλα για να ειναι καθαρες οι επιφανιες οπου θα μπει η κολα .

Καθαριζουμε με οινοπνευμα τις περιοχες που θα κοληθουν , δηλαδη τα καπακια του καρτερ αλλα οχι μονο ακριβως στο σημειο που θα μπουν και πιο διπλα .

Εχοντας λοιπον ολα τα πραγματα καθαρα στα σημεια που πρεπει αρχιζει το νταβαντουρι..! Βαζουμε μια καλη στρωση φλατζοκολας στο προστατευτικο , να εχει ενα παχος τουλαχιστον 2χιλ . Βαζουμε μια αντιστοιχη στρωση στο σημειο που θα πατησει .

Τοποθετουμε το προστατευτικο στο σημειο , το πιεζουμε ελαφρα ωστε να απλωσει η φλατζοκολα , καθαριζουμε οτι περισευματα βλεπουμε εκεινη τη στιγμη γιατι μετα ειναι πιο δυσκολο με τη φλατζοκολα να εχει στεγνωσει σε καποια σημεια...

Ασφαλιζουμε το προστατευτικο με χαρτοtape (γι'αυτο καθαριζουμε και λιγο πιο διπλα απο'κει που θα κοληθουν , για να πιανει το tape!) και μετα υπομονη μεχρι να στεγνωσει..!

Το στεγνωμα ειναι το πιο χρονοβορο... θελει κανα 12 ωρο+/- , οσο πιο πολυ τοσο το καλυτερο για να πιασει καλα η φλατζοκολα

Φλατζοκολα χρησιμοποιησα την Abro black rtv silicone gasket maker up to 500F(260C) , ειχα ρωτησει και δε χρειαζεται την πιο δυνατη Hi temp/low violate up to 650F(343C) που επισης ειχα στη διαθεση μου .

Image

Image
Βασίλης
Ελικοπτερολογος-Πυρινικος Χημικος-παρακρατικος μπαχαλακιας

User avatar
Posts: 500
Joined: Sat Sep 24, 2011 2:48 pm
Location: Athens , center-center...

Re: Drz400 tips & tricks : Κεφαλή & PAIR valve ή AIS

Postby Smias » Thu Nov 17, 2011 8:33 pm

PAIR valve

Το PAIR valve ειναι μια :obscene-tolietcrapper: που οταν κλεισει το γκαζι τραβαει αερα απο το φιλτροκουτι ριχνει αερα στην εξαγωγη των καυσαεριων . Ενα κολπακι που κανουν οι εταιριες στα καρμπυρατερατα μηχανακια για να περναν εγκριση τυπου .
Το εχουν τα 'S+'SM .
Αν γινει re jet/ζιγκλερομα στο καρμπυρατερ ή αν μπει fcr αυτο το συστημα πρεπει να καταργηθει .Ειδικα αν μπει fcr δεν μπορει να χρησιμοποιηθει .

ΕΔΩ: http://www.thumpertalk.com/topic/518525-euau-pair-valve-solenoid-removal/page__st__120__p__6688241#entry6688241 και ΕΔΩ: http://www.drz400uk.org/pair-solenoid-r ... -t671.html δειχνει το πως αφαιρειται .

Εδω ειναι οπως το 'χω κανει στο δικο μου .

Image


Λαμακι ευγενικη χορηγια του Γιωργου/tidis/giorgos_drz , με ανοιγμενες λιγο οβαλ τις τρυπες για τις βιδες , φλατζοκολα-σιλικονη υψηλων θερμοκρασιων και αυτο ηταν!

Για να βγει αφαιρουμε το αριστερο καλυμα/πλαστικο φυγειου , θελει βγαλσιμο το βεντιλατερ για να υπαρχει "ευκολη" προσβαση στις βιδες της κεφαλης . Εγω ειχα βγαλει και τις δυο βιδες του φυγειου απο το σκελετο για να εχω ακομα λιιιγη "άπλα" .
Υπαρχει και πιο απλως τροπος για οποιον βαριεται , δε βγαζει ολο το συστημα απο τη κεφαλη , απλα ταπωνει το σωληνακι με μια βιδα Μ8 , αλλεν ειχα βαλει εγω πριν το ξηλωσω τελιως . Παντως με τον "ευκολο τροπο" υπαρχει περιπτωση να βγει η βιδα , εγω το ειχα ετσι πανω απο χρονο αλλα δυο φιλαρακια δεν ειχαν την ιδια τυχη!

Επισης αν γινει re jet/ζιγκλερομα στο Mikuni bst36 , καρμπυρατερ των 'S+'SM τοτε εκτως του οτι πρεπει να καταργηθει αυτο πρεπει να αλαχθει και το main air jet απο 165 σε 135 . Ολα τα κιτ που κυκλοφορουν ειναι σχεδιασμενα για τα μηχανακια των Αμερικανων τα οποια εχουν μερικες διαφορες με τα Ευρωπαϊκα και ετσι στα jet kit δε λεει κατι για τα Euro bikes! Μια ερευνα σε tt και αλλα DRZοφορουμ θα σας πεισει!

Λαμακι για ταπωμα της τρυπας του PAIR/AIS στην κεφαλή μπορει να βρεις καποιος μεσω του Oki http://www.supermotoforum.gr/memberlist.php?mode=viewprofile&u=62






Οι βιδες της κεφαλης πρεπει να σφιχθουν στα 57 nm , το μανουαλ ειναι λαθος σ'αυτο , τουλαχιστον το Αμερικανικο .

Η κεφαλη ειναι ιδια σε ολα τα μοντελα απο το '00 μεχρι και σημερα .
Η μονες διαφορες ειναι οτι :
Στα drz400'Κ(μανιβελατο) + 'E εχει ετοιμη τη θεση για χειροκινητο αποσυμπιεστη πανω αριστερα , στα 'S + 'SM οχι , θελει τρυπημα και κατεργασια για να μπει χειρ/τος αποσυμπιεστης .
Τα CCM404 εχουν κεφαλη ιδια με των 'Ε .

Τα atv Suzuki ltz400 , Kawasaki kfx400 και Arctic Cat dvx400 εχουν κεφαλη ιδια με των 'S + 'SM .
Σ'αυτα ακομα υπαρχει μια βιδα στα δεξια της κεφαλης , αυτη υπηρχε και στα πρωτα μοντελα drz400 μεχρι και το '03 ή και '04 , δεν κανει παραπανω απ'το να κρατησει την καδενα αν πεσει μεσα κατα την ωρα καποιας εργασιας .

Image Image







_
Βασίλης
Ελικοπτερολογος-Πυρινικος Χημικος-παρακρατικος μπαχαλακιας

User avatar
Posts: 500
Joined: Sat Sep 24, 2011 2:48 pm
Location: Athens , center-center...

Re: Drz400 tips & tricks : Φλατζες βασης κυλινδρου

Postby Smias » Thu Nov 17, 2011 8:40 pm

Η διαφορα που εχουν στη συμπιεση τα 'Ε (12,2:1) με τα 'S/'SM (11,3:1) ειναι στη φλατζα βασης του κυλινδρου .
Με το οποιοδοιποτε νορμαλ πιστονι η διαφορα στη συμπιεση οφηλεται μονο και μονο εκει .

Τα 'S/'SM εχουν "3πλή" φλατζα , τα 'Ε μονή . επειδη στα πιο πολλα κιτ με φλατζες για τη κεφαλη+κυλινδρο/top end gasket kit ή και στα κιτ υπερκυβισμου η κατω φλατζα ερχεται οπως των 'S/'SM "3πλή" δηλαδη τοτε κανουμε το εξης αν θελουμε να εχουμε τη σωστη συμπιεση που εχει και το 'Ε .
Πολυ απλα ξεπριτσινονουμε τη κατω φλατζα ωστε να γινει 3 κομματια !
Τα δυο εξωτερικα κοματια ειναι τα χρησιμα , το ενδιαμεσο δεν το χρησιμοποιουμε για φλατζα απο μονο του .
Εχει και τελειος αλλο χρωμα και υφη απο τα δυο αλλα .
Μ'ενα κοφτακι για καλωδια και πολυ προσοχη μην τραυμτατισουμε τη φλατζα κοβουμε το πριτσινι (εχει δυο) και καταληγουμε με δυο φλατζες βασης για 'Ε !
Τη μια τη κραταμε και τη βαζουμε και την αλλη την εχουμε καβα για το μελλον η για καποιον φιλο .

Image

Image

Image




Εδω εχει το ιδιο θεμα στο thumpertalk :
http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=956091&garpg=7
οπου και εκανα ευγενικη χορηγια στον Eric Marquez τις φωτογραφιες μου :mrgreen:
Βασίλης
Ελικοπτερολογος-Πυρινικος Χημικος-παρακρατικος μπαχαλακιας

User avatar
Posts: 500
Joined: Sat Sep 24, 2011 2:48 pm
Location: Athens , center-center...

Fcr ολογιες

Postby Smias » Sun Nov 04, 2012 3:24 pm

Το καρμπυρατερ Fcr39 ειναι η πιο καλη μετατροπη-βελτιωση για τα drz400'S+'SM οπως ξερουν ολοι οι DRZάδες , υπαρχουν ετοιμα κιτ απο την Sudco (Fcr39) αλλα και απο το thumpertalk (FcrMX39) .
Ψαχνοντας για μεταχειρισμενο καρμπ. θα πρεπει να ξερουμε καποια βασικα πραγματα για να ειμαστε σιγουροι οτι βρηκαμε κατι που θα κανει δουλεια και οχι καποιο που θα μπει αλλά...
υπαρχουν '3 γεννιες Fcr χονδρικα , τα "απλα"-παλιου τυπου-οπως του drz400'Ε , αυτα εχουν εκεινο το ορθογωνιο σχημα ας πουμε , σαν κι αυτο ειναι:

Image



Μετα υπαρχουν και τα Fcr-MX , αυτη ειναι η δευτερη γεννια , εχουν τσοκ ολα και καποια εχουν tps + hot sart (εκεινο το κοκκινο διπλα στο τσοκ..) , μοιαζουν σαν κι αυτο :


Image



Η επομενη γεννια ειναι FcrMX αλλα εχουν μια διαφορα με τ'αλλα δυο , δεν εχουν αφαιρουμενο ανταπτωρα/removable air bell στην εισαγωγη τους , εκει δηλαδη που ενωνονται με το φιλτροκουτι .
Image
Οπως βλεπουμε στο πισω μερος τους δεν υπαρχουν εκεινες οι δυο αλενόβιδες , δε θα μπουν σωστα και δε θα δουλεψουν ποτε σωστα εκτως αν καταφερουμε να προσαρμοσουμε τη "μποτα"/air boot απο το μηχανακι που ηρθε αυτο το καρμπ. στο δικο μας φιλτροκουτι .




Εμεις για τα δικα μας θελουμε την πρωτη και τη δευτερη γεννια ετσι ωστε αγοραζοντας εναν ανταπτωρα της Sudco να γινει σωστη τοποθετηση στο φιλτροκουτι , καθαρη δουλεια με λιγα λογια και οχι πατεντες . Αυτο ισχυει και για ολα τα μηχανακια οχι μονο στα DRZ400 .
Το αν εχει αφαιρουμενο ανταπτωρα το βλεπουμε στη πισω μερια , στην εισαγωγη του δεξια+αριστερα θα εχει δυο αλλενόβιδες :

Image



Το να εχει αφαιρουμενο ανταπτωρα δε σημαινει μονο σωστη εφαρμογη αλλα και μεγαλυτερη ευκολια στο ρυθμισμα του , για αυτου του τυπου τα Fcr υπαρχουν πολλες ρυθμισεις διαθεσιμες στο thumpertalk κι αλλου . Αυτα με τη μονοκοματη εισαγωγη εχουν και διαφορετικα "σωθικά" οπωτε καμια σχεση το ρυθμισμα τους σε σχεση με τα αλλα . Αρκετοι εουν βαλει τετοια αλλα οι πληροφοριες για ενα καλο τζεταρισμα ειναι σπανιες .


Ειπαμε οτι θελουμε την πρωτη + τη δευτερη γεννια για τα δικας μας .
Στο καρμπ. της πρωτης γεννιας (Fcr) για να μπει σε 'S+'SM χρειαζονται οι ντιζες γκαζιου απο το 'Ε .
Στα δευτερης γεννιας (FcrMX) χρησιμοποιουμε τις υπαρχουσες ντιζες γκαζιου .

Και τα δυο για μπουν σωστα χρειαζεται ο ανταπτωρας για το φιλτροκουτι απο την Sudco (021-216 FCR Adapter 2 3/8", carb to S airboot) και ο ανταπτωρας για την εισαγωγη στη κεφαλη απο το 'Ε (P/N 13111-29F00 OEM Suzuki E Intake Manifold) .
Αν υπαρχει tps στο καρμπ. το αφηνουμε εκτως , δε το βγαζουμε απο το σωμα του καρμπ. απλα δεν κουμπωνουμε το φις .

Απο'κει και περα χρειαζονται τα σωστα ζιγκλερ+βελονα ! Στο thumpertalk εχει μια καλη βαση για διαφορες ρυθμισεις αναλογα το υψομετρο , τις μοντες κτλ

Το 39αρι ειναι το σωστο , τα 41mm ειναι για πολυυυ σκαλισμενα μοτερ , αν μπει 41 σε μαμα κυβισμο ή και σε ενα απλο '440 χωρις δουλεια στη κεφαλη κτλ τοτε απλα θα δωσει στις ψηλες κααατι παραπανω απο το 39αρι αλλα στις χαμηλες+μεσαιες θα πεσει γερο τσεκουρι. Ακομα και στα τερατα drz475 41mm βαζουν οσοι εχουν πολυ υψηλη συμπιεση και πολυ σκαλισμενη κεφαλη .
Fcr+FcrMX 39mm λοιπον!

Οι πρωτες δυο γεννιες , τα καλα ας τα πουμε , βρισκονταν σε μηχανακια Yamaha απο το '98 εως και το '02 .
Σε ΚΤΜ απο το '98 εως και το '05 .
Επισης τετοιου τυπου (αφαιρουμενο ανταπτωρα) Fcr+FcrMX ειχαν τα Husqvarna , Vor + Husaberg αλλα δε ξερω χρονιες..

Ανταπτωρα για να μπαινει σωστα στο φιλτροκουτι του καθε μοτο βγαζει η Sudco , βγαζει για πολλα μηχανακια thumbsup http://www.sudco.com/onlinecat33.html A Adapters, FCR Air Filters 109-110 Δε λεει ολα τα μοντελα , καποια λειπουν απο τον καταλογο .
Υπαρχουν κι αλλες εταιριες που εχω πετυχει κατα καιρους απο Γερμανια και Αγγλια μερια .
Βασίλης
Ελικοπτερολογος-Πυρινικος Χημικος-παρακρατικος μπαχαλακιας

Return to Suzuki

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest