Moderator Control Panel ]

DRZ400s υπερκυβισμός

Posts: 5
Joined: Thu Feb 20, 2014 12:50 pm

DRZ400s υπερκυβισμός

Postby sterzam » Thu Feb 20, 2014 12:58 pm

Γειά χαρά,
Έχω ένα drz400s και σκέφτομαι να του βάλω το κιτ 434 cylinder works.
Το μηχανάκι έχει 15000 χλμ. Λέω να αλλάξω και βαλβίδες με αυτές της wiseco.
Είναι απαραίτητο να αλλάξω και ελατήρια βαλβίδων;
Στο κιτ 434, η φλάντζα είναι σαν του Ε λεπτή, ή χοντρή; Και αν είναι χοντρή, αξίζει να την ξεπερτσινώσω και να την βάλω μονή;
Ευχαριστω προκαταβολίκα για τις απαντήσεις...

User avatar
Posts: 500
Joined: Sat Sep 24, 2011 2:48 pm
Location: Athens , center-center...

Re: DRZ400s υπερκυβισμός

Postby Smias » Mon Feb 24, 2014 11:47 am

Και πολυ καλα θα κανεις για να παρει λιγο τα πανω του το ερπετο !

Για 'μενα οσο πιο πολλα καινουρια τοσο το καλυτερο .

Τη φλατζα εννοειται να βαλεις μονή , δε θα εχεις καποιο θεμα , το οτι ειναι 3πλή στα S/SM εχει σχεση με τις βενζινες στην Αμερικη πιο πολυ .
Βασίλης
Ελικοπτερολογος-Πυρινικος Χημικος-παρακρατικος μπαχαλακιας

Posts: 5
Joined: Thu Feb 20, 2014 12:50 pm

Re: DRZ400s υπερκυβισμός

Postby sterzam » Tue Feb 25, 2014 12:35 pm

Να σημειώσω, ότι χθες είδα τα λάδια και χρειάστηκε να συμπληρώσω πάνω από μισό λίτρο.
Είχα βάλει καινούργια λάδια τον Ιούνιο και από τότε το μηχανάκι έχει κάνει 3500 χλμ.
Χτύπησα το κιτ cylinder works από ebay και βαλβίδες Wiseco.

User avatar
Posts: 500
Joined: Sat Sep 24, 2011 2:48 pm
Location: Athens , center-center...

Re: DRZ400s υπερκυβισμός

Postby Smias » Tue Feb 25, 2014 1:39 pm

Οποτε καλο στρωσιμο κανε οταν βαλεις το κιτακι να πατησουν καλα τα ελατηρια και μετα δε θα εχεις θεμα .

Ελατηρια εγω παντως θα τα αλλαζα , μετα θα εχεις μια ολοφρεσκη κεφαλή , δες το ετσι !
Η καινουρια μαμα ή της APE : http://www.bigborethumpers.com/crfheadkits.html
Βασίλης
Ελικοπτερολογος-Πυρινικος Χημικος-παρακρατικος μπαχαλακιας

Posts: 5
Joined: Thu Feb 20, 2014 12:50 pm

Re: DRZ400s υπερκυβισμός

Postby sterzam » Thu Feb 27, 2014 12:55 pm

Για τζετάρισμα τι προτείνεις;
Φοράω ήδη FCR-MX.

User avatar
Posts: 500
Joined: Sat Sep 24, 2011 2:48 pm
Location: Athens , center-center...

Re: DRZ400s υπερκυβισμός

Postby Smias » Thu Feb 27, 2014 1:56 pm

Τι του εχεις τωρα μεσα ?
Pilot , βελονα & θεση/κλιπ , main , τα ΜAJ 200 & PAJ 100 τα θεωρω στανταρ .
Συνηθως μετα το στρωσιμο ριχνεις το main 1-2 νουμερα κατω , κανοντας το τεστ για το main jet που πολυ αναλυτικα λεει στο tt .
Βασίλης
Ελικοπτερολογος-Πυρινικος Χημικος-παρακρατικος μπαχαλακιας

Posts: 5
Joined: Thu Feb 20, 2014 12:50 pm

Re: DRZ400s υπερκυβισμός

Postby sterzam » Thu Feb 27, 2014 8:11 pm

Δεν θυμάμαι καν... :whistle:
Το έχω κανα 2-3 χρόνια πάνω και ξέχασα.
Όταν το βάλω και στο στρώασω θα επανέλθω...

User avatar
Posts: 500
Joined: Sat Sep 24, 2011 2:48 pm
Location: Athens , center-center...

Re: DRZ400s υπερκυβισμός

Postby Smias » Fri Feb 28, 2014 12:21 am

Οταν θα ειναι στον παγκο των εργασιων το καρμπ. θα ειναι εκτος οποτε ανοιξε το και ριξ'του μια ματια , οπως και ενα καθαρισμα σε ζιγκλερ και διοδους με αερα(και μονο) αν εχεις ευκαιρο κομπρεσερ με πιστολι αερα .
Και να κρατας σημειωσεις με τις ρυθμισεις οταν αρχιζεις το ψαξιμο με βελονες , θεσεις βελονας ζιγκλερ κ.α για να κανεις τη δουλεια σου πιο ευκολη :handgestures-thumbup:
Βασίλης
Ελικοπτερολογος-Πυρινικος Χημικος-παρακρατικος μπαχαλακιας

Return to Suzuki

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest